Ukoliko ste robu kupili u maloprodajnom objektu a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: babolatsrbija@yahoo.com
Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 018 293 720. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili na broj 018 293 720. Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave materijlani nedostaci molimo vas da nas kontaktirate istim putem.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
Tražene podatke možete dostaviti putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili na broj 018 293 720.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije usmenim, pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Mikrohit d.o.o, već trošak pada na teret kupca.
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen ovim pravilnikom;
– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
– kupio proizvod na rasprodaji;
– kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
– promenio odluku o izboru atrikla.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili putem telefona 018/ 293 720 i 065/ 666 45 23.