Kako Kupiti?

Izbor artikla

Na naslovnoj strani nalazi se kartica Proizvodi/Outlet sa padajućim menijem sa kategorijama i podkategorijama proizvoda. Klikom na odgovarajuću kategoriju/podkategoriju otvoriće vam se stranica sa artiklima iz odabrane kategorije. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji želite možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi na vrhu strane u desnom uglu. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete videti klikom na fotografiju artikla. Željeni artikal možete staviti u korpu klilkom na dugme Dodaj u korpu.

Sadržaj korpe

Sadržaj vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na polje korpa sa desne strane svake stranice. Artikle možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste uneli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na – u polju količina i zatim Ažuriraj korpu.

Poručivanje artikala iz korpe

Da biste poručili artikle unete u korpu potrebno je da klinete na polje Idite na kasu. Nakon toga otvara vam se nova stranica na kojoj treba da popunite svoje podatke: Ime i prezime, adresu, kontakt telefon,… Za artikle, kod kojih je to posebno naznačeno, potrebno je da u desnom polju NAPOMENA upišete željenu veličinu, boju, … poručenog artikla. Kada sva polja ispunite, proverite još jednom vašu porudžbinu u dnu stranice i kliknite na polje Idite na kasu. Time je vaša porudžbina uspešno poslata. Nakon evidentiranja i provere iste dobićete potvrdni mail sa naznačenim vremenom isporuke ili će vas kontaktirati neko iz Babolata.

 

Načini plaćanja

U mogućnosti ste da odaberete:

* plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke

* plaćanje gotovinski ili platnim karticama u jednoj od naših maloprodaja

* plaćanje čekovima građana na 12 mesečnih rata

* plaćanje preko administrativne zabrane (uslov: da je kupac u stalnom radnom odnosu)

Isporuka

Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji Republike Srbije kurirskom službom DExpress. Troškove slanja plaća kupac po važećem cenovniku kurirske službe. Cena zavisi od težine paketa i iznosa otkupa. Isporuka se vrši samo radnim danima.

Reklamacije

Ukoliko ste robu kupili u maloprodajnom objektu a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: babolatsrbija@yahoo.com

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 018 293 720.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili na broj 018 293 720. Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave materijlani nedostaci molimo vas da nas kontaktirate istim putem.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate

Tražene podatke možete dostaviti putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili na broj 018 293 720.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije usmenim, pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Mikrohit d.o.o, već trošak pada na teret kupca.

Kupac nema pravo na prigovor ako je:
– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen ovim pravilnikom;
– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
– kupio proizvod na rasprodaji;
– kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
– promenio odluku o izboru atrikla.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili putem telefona 018/ 293 720 i 065/ 666 45 23.