Izbor artikla
Na naslovnoj strani nalazi se kartica Proizvodi/Outlet sa padajućim menijem sa kategorijama i podkategorijama proizvoda. Klikom na odgovarajuću kategoriju/podkategoriju otvoriće vam se stranica sa artiklima iz odabrane kategorije. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada artikal koji želite možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi na vrhu strane u desnom uglu. Ukoliko ste izlistali grupu artikala koja vas interesuje, dodatne informacije o konkretnom artiklu možete videti klikom na fotografiju artikla. Željeni artikal možete staviti u korpu klilkom na dugme Dodaj u korpu.
Sadržaj korpe
Sadržaj vaše korpe možete pogledati u svakom trenutku klikom na polje korpa sa desne strane svake stranice. Artikle možete unostiti u korpu sve dok ne naručite sve što želite. Artikle koje ste uneli u korpu možete izbaciti pojedinačno klikom na – u polju količina i zatim Ažuriraj korpu.
Poručivanje artikala iz korpe
Da biste poručili artikle unete u korpu potrebno je da klinete na polje Idite na kasu. Nakon toga otvara vam se nova stranica na kojoj treba da popunite svoje podatke: Ime i prezime, adresu, kontakt telefon,… Za artikle, kod kojih je to posebno naznačeno, potrebno je da u desnom polju NAPOMENA upišete željenu veličinu, boju, … poručenog artikla. Kada sva polja ispunite, proverite još jednom vašu porudžbinu u dnu stranice i kliknite na polje Idite na kasu. Time je vaša porudžbina uspešno poslata. Nakon evidentiranja i provere iste dobićete potvrdni mail sa naznačenim vremenom isporuke ili će vas kontaktirati neko iz Babolata.
Za sve kupovine čiji iznos prelazi 5.000,00 rsd, dostava je besplatna.
Načini plaćanja
U mogućnosti ste da odaberete:
* plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke
* plaćanje gotovinski ili platnim karticama u jednoj od naših maloprodaja
* plaćanje čekovima građana na 12 mesečnih rata
* plaćanje preko administrativne zabrane (uslov: da je kupac u stalnom radnom odnosu)
Reklamacije
Ukoliko ste robu kupili u maloprodajnom objektu a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: babolatsrbija@yahoo.com
Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 018 293 720. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili na broj 018 293 720. Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave materijlani nedostaci molimo vas da nas kontaktirate istim putem.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
- Opis problema koji imate
Tražene podatke možete dostaviti putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili na broj 018 293 720.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije usmenim, pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Mikrohit d.o.o, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem mail-a babolatsrbija@yahoo.com ili putem telefona 018/ 293 720 i 065/ 666 45 23.